papilioo

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Påskhelg i bilder - En myshelg med lite av varje

Av Ronia - 1 april 2013 00:03

Hur mycket jag än hatar sånna här "dagboks-inlägg" så gör jag det iaf. De har hänt mycket i helgen, men det har varit en otroligt lugn helg, på sätt och vis.



Torsdagen blev det grillning hos mami (som även fixade mina naglar efter att dom suttit på i 6 veckor, lägger upp en bild trotts att hon hatar resultatet :P) med hela familjen och Andreas! Jag och Andreas tog med hundarna på en lång promenad och bara myste! :) Emilia (min snart 7 åriga lillasyster) har börjat apa sig efter allt jag gör! Målade en påskbild med henne och nu ser jag inte ens skillnaden på vem som gjorde vilken! Sötnos!


     


Fredag, låång fredag... Ännu en mysdag med hjärtat! Vi tog oss ut ur huset för att äta ute och sen hem igen och se på massa film! :)



Mikaela fyllde nyss år och vi tog oss chansen att gå ut på krogen nu när det var påskfesten! Förfest blev kinamat, drinkblandning och en make over.


   


Och söndag. Dunder förkyld och bingolotto. Kan ju säga att det inte har varit lätt i helgen att stå emot allt godis. Värst var det i torsdags när Peter började ta fram allt han skulle ge till ungarna...


     

 
 
ADARAS.se

ADARAS.se

1 april 2013 19:43

Mysig helg! :)

http://adaras.se

Ronia

1 april 2013 20:14

Haha ja verkligen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronia - 14 april 2013 14:42

Av Ronia - 3 april 2013 22:56


Tror jag är knäpp! Eller lite desperat efter en säker framtids plan. Igår tipsade pappa mig om att jag skulle kolla lite på universitet. Bara för att. Tänkte inte så mycket mer med det. Men när jag satt där vid datorn, helt utan något att göra,...

Av Ronia - 1 april 2013 20:45


         

Av Ronia - 27 mars 2013 18:18

Ska bara se/lära mig göra inlägg via telefonen :)

Av Ronia - 24 mars 2013 23:53

Det har sin anledning till att jag bara skriver om min "diet" osv... och de är för att jag inte kan tänka på annat! Och nu så här dagen efter "fetar-dagen" så känns de bara skit! Har så god lust att trycka i mig de som finns kvar av godiset och cupca...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards